@import((rwml-menu))
Stacks Image 350
Stacks Image 259

Über mich


Ich wurde 1964 im Allgäu geboren. Nach der Schule und dem Mitaufbau eines Kinder- und Jugendtheaters in Ulm zog es mich zunächst nach München.
Dort hatte ich schon bald die Möglichkeit, mit meiner Arbeit die ganze Welt zu bereisen.
Mein Interesse galt immer dem Film und so bin ich inzwischen als freier Autor und Regisseur im Bereich Film, Werbung und Unternehmensfilm tätig.

Durch meine langjährige Erfahrung ist mir der Umgang mit "fremden" Personen vertraut - sei es durch die Arbeit mit Prominenten oder eben mit Menschen, die den Umgang mit einer Kamera nicht gewohnt sind.

Mehr Informationen über meine Arbeit als Regisseur finden Sie auf meiner Internetseite:
http://www.richardhoefler.com






Kontakt:
MEINE-LEBENSGESCHICHTE-AUF-FILM
Richard Höfler
93309 Kelheim
Telefon:
09447-991.611
Mobil: 0163-164.22.52
Mail: info@meine-lebensgeschichte-auf-film.de


Bitte hinterlassen Sie ggf. eine kurze Nachricht auf dem Anrufbeantworter und wir rufen Sie gerne zurück.


About me


I was born in 1964 in the Allgäu (South of Germany) and grew up in a bilingual family (mother English, father German). After school I helped building up a children's theater in Ulm.
Later I moved to Munich, in order to start working in the film industry.
In the following years I had the wonderful opportunity to travel the world with my work.

My interest has always been film and I now mainly work as a freelance writer and director in film, advertising and corporate film work.

It has been very interesting work and trained me well in working with people, who are not used to having a camera around them.
And of course, it gave me the chance to work with quite a number of celebrities.


For more information about my work as a director, please visit my website:

http://www.richardhoefler.com


Should you have any further questions, please contact me without obligation!





Contact:
MEINE-LEBENSGESCHICHTE-AUF-FILM
Richard Höfler
D-93309 Kelheim
Phone:
+49-9447-991.611
Mobile: +49-163-164.22.52
Mail: info@meine-lebensgeschichte-auf-film.de



If I can´t answer the phone, please leave a message and we will call back shortly.